Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 augustus 2008

Varia

Gisteren een leuke housewarming gehad bij een filmvriend cq. semi-neefje in Dordrecht. Was gezellig om al die filmfanaten weer eens te treffen.
Straks de laptop van meneer O. eens bekijken en hem daarna naar fysiotherapie brengen (meneer O, NIET de laptop; het een heeft overigens NIETS met het ander te maken: ik ben volkomen onschuldig voor zowel senioren als laptops lol:-)).

Nu.nl bericht: 'Utrecht blijft beste Nederlandse universiteit'.

Ben ik toch maar mooi afgestudeerd, YAY UU \O/

1 opmerking:

Anoniem zei

Vanmiddag op doorreis ook nog in Utreg geweest. Op CS en daar hebben ze,heel grappig een soort huiskamer nagebouwd waar familieleden van Olympische sporters naar de wedstrijden kunnen kijken met reizigers. Helaas geen foto gemaakt!