Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 augustus 2008

Ik LEEF!

Soms kan ik zo enorm blij zijn dat ik leef. Als ik zie wat ik nog allemaal kan, dan kan ik wel huilen van geluk. Misschien was een tumor noodzakelijk om mijn/het leven te herwaarderen. Gods wegen zijn immers ondoorgrondelijk?

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd. (KWF Kankerbestrijding)

Het leven is een mooi feestje en ik hoop dat het nog lang duurt. (Jan de Jong)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach Boetie, nog immer blij dat je er bent...

Voor velen onder ons is t eindige iets minder dichterbij, maar toch....

Blij, nog altijd, dat jij er bent, met jouw eigen invulling en invalshoek....

Genoeg even voor decennia lang, het verlies als aanwezige deelgenoot..

love you, still do...

Kus van je Sus xx

Anoniem zei

Geniet van elke dag peefie , nog hele vele dagen..

xxxjes kaatje

Anoniem zei

Eerlijk gezegd ben ik ook heel blij dat je leeft. Je bent een lieve vriend en wat mij betreft blijven we dat nog heel lang lieve kanjer van me. En we plukken de dag....

Liefs Nicolien

Han en John van Nimwegen zei

Ook jij weet niet wat het leven je brengt: het boek van het leven is met onzichtbaare inkt geschreven en jij moet het ontcijferen! Wie weet wat voor mooie verrassing jou nog te wachten staat!!!

Google-Girl zei

You got that right Peef!

ALIVE AND KICKING! (Phil's ass)