Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 mei 2008

Yessssssssssssssssssss





Jawel, nog steeds helemaal rustig in 't koppetje! YAY \O/



Het wordt eigenlijk steeds enger/spannender, zo van: wanneer is het nu eens slecht nieuws? Het zal wel een keer komen toch? De neuroloog vertelde dat ze na de agressieve behandeling die ik heb gehad hopen dat iemand MINSTENS twee jaar tumorvrij blijft. Ik ben het in ieder geval al ruim een jaar :-).



Sjaak en ik hebben het dit keer gevierd door bij Theehuis Rhijnauwen een smakelijk hartig pannenkoekje te verorberen :-).

12 opmerkingen:

Anoniem zei

YESyesyes!!Het kaarsje (of de behandeling van meneer de dokter) heeft geholpen! Heerlijk joh weer een tijdje geen stress aan/over het bolletje.

Davy zei

MEVROUW de dokter Kaatje ;-) Zelfs mijn Radiotherapeut was vrouwelijk :-)

Anoniem zei

Davy, Sjaak namens de zwoegers in het Veense, van harte gefeliciteerd. Maak er wat moois van dit weekend.

Anoniem zei

ik was echt super blij toen ik het nieuws hoorde!

SUPER SUPER SUPER!!!

dikke X van je nichtje

Anoniem zei

Lekker jongens,zowel de uitslag als de pannenkoeken,al heeft de uitslag natuurlijk een ruime voorsprong op die pannenkoeken qua heerlijkheid!

Groetjes,Karin

Han en John van Nimwegen zei

Tof toffer tofst! Soms is agressie dus toch ergens goed voor. Geniet er van en laat dat doemdenken (voor nog MINSTENS een jaar)

Anoniem zei

wat een mooi bericht en hopelijk nog veel na deze.
Jullie hebben het goed gedaan dat vieren na zo'n uitslag. Lekker he pannenkoek mmm

groetjes Quirine

Google-Girl zei

*zucht van verlichting*
Dat is goed nieuws! :D

Anoniem zei

Mooi Peef. Nu genieten van de zomer. :)

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Wat een heerlijk nieuws. Enne natuurlijk heb je dat gevierd met een lekker pannekoek. Heerlijk.

Kus Nicolien

Anoniem zei

Go, wat ben ik blij voor jou Davy en natuurlijk ook voor Sjaak !!!!!!!!!!!!!!
Houden zo !!!
Iedere dag doe ik een schiet gebedje voor jou.
Gisteren heb ik mijn dertiende MRI-scan gehad.De laborant zei na afloop het beste met U.
Zou hij groei gezien hebben, vraag ik mij dan af.
Volgende week krijg ik de uitslag, hopelijk net zo goed als bij jou.Groetjes Truus

Anoniem zei

Nogmaals:

Jippie! Gelukkig, goed nieuws.

Beiden happy de peppie dus. Lekker.

Geniet

Kus van Sus xx