Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 mei 2008

Opmerkelijk


'A man who claims to have had sex with 1,000 cars has defended his "romantic" feelings towards vehicles. Edward Smith, who lives with his current "girlfriend" – a white Volkswagen Beetle named Vanilla, insisted that he was not "sick" and had no desire to change his ways. Mr Smith, 57, first had sex with a car at the age of 15, and claims he has never been attracted to women or men.' bron









Wat een rare lui lopen er toch rond op deze aardkloot!
Lees het hele artikel als je wilt, dan ga ik mijn laptop even bevredigen :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ach ja we zullen maar zeggen dat ie er niemand kwaad mee doet zeker....

Anoniem zei

Wat je maar lekker vindt toch?

Kan me er zelf niets bij voorstellen, stuk metaal dat koud aanvoelt, en niets terugzegt, zelfs niet eens actief terug reageert... maar ok. Zijn erger hobbies of bezigheden te bedenken.

Ben t met Kaatje eens: zolang het hemzelf en een inanimate object als een auto aangaat.....

Liever wat warmte.... en reactie.

Kus van Sus xx