Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 mei 2008

Gedeelde smart

Rust nu maar uit,
je hebt je strijd gestreden,
je hebt het dapper gedaan,
wie kan begrijpen hoe je hebt geleden,
wie kan voelen wat je hebt doorstaan.
Rust nu maar uit.

Ria is, begeleid door familie en vrienden, naar haar laatste rustplaats gebracht. Na 7 jaar geleefd te hebben met kanker is haar strijd voorbij en is de moeilijke tijd aangebroken voor hen die achterblijven en haar lichamelijke aanwezigheid missen. Ria mocht Sjaak en mij wel geloof ik en wij haar! We zijn blij dat er een eind is gekomen aan haar lijden én dat het afscheid plaatsvond op een mooie zonnige dag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat je er was, heeft ons goed gedaan.
En ja Ria mocht jullie zeer zeker heel graag.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Sterkte Nicolien en familie

Google-Girl zei

Veel sterkte voor allen...

Chantal