Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 mei 2008

Run Roadrunner RUN!



Soms zou ik willen vluchten
Rennen tot het eind van de wereld
Ver weg van alles en iedereen,
om nooit meer terug te keren.
Alle schepen achter me verbranden
Met frisse moed opnieuw beginnen

wijzer door oude fouten
Weten hoe valkuilen te vermijden
Hopend op meer succes in de herkansing.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zou jezelf wel meenemen, waar je ook naar toe zou rennen of vluchten. Altijd jezelf.
En weer andere fouten maken, andere mooie dingen meemaken.

"wijzer door oude fouten. Weten hoe valkuilen te vermijden
Hopend op meer succes in de herkansing" ...

Als je dit geleerd hebt nu, gewoon gebruiken dan. Dan is die herkansing er in wezen al.

Toi toi

Han en John van Nimwegen zei

Pfff, als iedereen dat nou eens kon doen, dan hadden we de ideale wereld.
Helaas pindakaas, we zullen het moeten doen met wat we hebben.
Dit was Brandpunt, goedenavond.