Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 mei 2008

Stichting Tragel

Tragel is een een transmurale organisatie die zorg en ondersteuning biedt aan mensen met een verstandelijke beperking in de regio Zeeuws-Vlaanderen.
In Clinge werd 1 april jl. het nieuwe dagbestedingsgebouw ’t Labyrint geopend door H.M. Koningin Beatrix.

2 cliƫnten

4 opmerkingen:

Anoniem zei

heey lekker ding ben jij door jezelf niet in beeld te zetten haha...

dikke kus van je nicht (een echte) enne smsje me vrijdag als je meer weet...

kuskuskus

Davy zei

Die dikke plofkop van mij staat er anders ook op hoor, lol ;-)
Ik SMS je vrijdag! xxx

Anoniem zei

wil je me de "normale" foto ook nog ff mailen...of komt die ook op je site...whahahaha

Anoniem zei

Moest ook gelijk aan Ploffie denken, toen ik de foto zag ! :-)

Met dank aan Anne-Lies! Want die houden we erin uiteraard.

Kus van Sus xx