Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 mei 2008

Dansen met tranen

Toen we afgelopen zondag werden getrakteerd op een etentje en erna bij Bert thuis nog wat na zaten te praten, vertelde hij over de herinnering aan ZIJN Ans en hoe alles aan glans verliest wanneer je opeens noodgedwongen alleen door het leven moet gaan. Ik moest daar net aan denken toen ik dit nummer weer eens hoorde:



Het nummer geeft ook weer hoe IK me vaak voel: het leven gaat door maar nooit zonder 't verdriet van dreiging /het zwaard van Damocles. Zoals ik ooit zei tijdens een Cerebraal meeting: 'Onbezorgdheid kun je voortaan vergeten'. Laat de paardenhaar maar vervangen worden door een stevige ketting!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dancing through life´s bitter stings... With a Love that never dies XXX

Chanti

Anoniem zei

Onbezorgheid ,het was mijn antwoord in een vragenlijstje een paar dagen terug op de vraag wat het meest waardevolle was wat ik ooit verloor..