Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 mei 2008

Ome Ro

Gistermiddag is mijn oom Robert, door iedereen Ro genoemd, onverwachts gestorven, waarschijnijk aan een hartstilstand. Het is echt waar wat mensen zeggen, ook bij het overlijden van mijn vader (zijn broer): de beste en braafste mensen gaan het eerst... Ik geloof dat er werkelijk TOTAAL geen kwaad in ome Ro stak.

Tafeltennisvereniging SAR '72 zal hem ook missen; hij was lid vanaf 1973 en in 1998 is hij gestopt als wedstrijdsecretaris. Ooit heb ik wel eens een paar keer tegen hem gespeeld toen ikzelf nog competitie pingpongde (en ouder dan 3 was, lol).

SLA ALTIJD RAAK oom Ro... ook wanneer je daarboven een partijtje tegen je broer speelt of tegen Sjaaks pa, wiens verjaardag het vandaag is.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi davy.

gecondoleerd met je oom ro.sterkte deze tijd .ook voor sjaak


groetjes wendy

Anoniem zei

Wat een dag, verjaardag memorie, en afscheid nemen, maar weer...

Klein is de mens
in zijn deel zijn onder de Oneindigheid

Groot is de mens
in zijn uniek zijn onder de
mensen

Groots is de mens
in t geboren worden en
sterven

Kus van Sus xx

Anoniem zei

gecondoleerd,het zijn pittige tijden in huisje peefie..*knuffelt davy & Sjaak*

Anoniem zei

Hey neefie ... sterkte met al het gemis en verdriet dat bij jullie nu wellicht weer extra boven komt...

misschien tot vrijdag...???

xx Chantal

Davy zei

Ik ben zeer zeker van plan vrijdag te komen Chantal, misschien zelfs donderdag al; ik bel je nog daarover!

Anoniem zei

Gedondoleerd Davy,dikke knuf,Karin

Anoniem zei

heel fijn dat ik je weer ff een "echte" knuffel kan geven.

je bedje staat klaar.

dikke kus van mij voor jou!

Anoniem zei

Gecondoleerd Davy (en Sjaak). Ik kan me voorstellen dat het weer extra herinneringen oproept.
Ik denk aan je.

Kus Nicolien

Anoniem zei

Gecondoleerd met het verlies van je dierbare oom en gefeliciteerd met je schoonpapa.

Het leven geeft soms bizarre combinaties...

(((HUG)))

Chanti