Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 juli 2009

Zaag


Als dan eenmaal je auto gerepareerd is, denk je dat daarmee de kous af is. De tegenpartij echter stuurt me 'zeurmails'. Wat stukjes:

'De afhandeling is bij jou wel geregeld maar bij nader inzien heb ik wel een deuk(je) en een scheur en witte krassen op de auto, dat heb je toch wel doorgegeven aan je verzekering?

Je kan toch niet mij met de krassen en naar nu blijkt een deuk ( als het licht er langs valt zie je dat heel duidelijk laten zitten ? Ik dacht dat geeft dave wel op. Er is geen sprake van geen schade toch ? Of vind je dat ik die grijze of witte krassen moet laten zitten ? nee toch ?'

En dat terwijl P. na de aanrijding zo laconiek erover deed... Nou ja, het zal het warme weer wel zijn zullen we maar zeggen ;-). Ik heb 'm te kennen gegeven dat ik natuurlijk niet weet wat voor schade er precies aan zijn voertuig is en dat hij dat moet laten taxeren en dan zelf of via zijn verzekeraar/rechtsbijstand een aansprakelijkheidsstelling moet doorgeven .

*zucht* ik probeer 't hoofd koel te houden maar ik word kriegel van die man!

edit 20u45: Otootje laat weer vol trots z'n achterkant zien!

Geen opmerkingen: