Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 juli 2009

Bus

Vandaag de groene, blauwe, gele en oranje open Tourbusroutes gedaan. Handig die "hop on hop off" bussen: doet me denken aan Londen, net als de Parijse metro die ik ook heb ervaren.
Heb twee camera-accu's geleegd en aangezien ik de lader niet bij me heb, maak ik alleen nog foto's met de mobiel. Morgen wil ik Pere Lachaise en het Centre Pompidou bezoeken. Maar eerst zo eens een leuk eettentje opzoeken hier in de buurt! Bon appetit :-)

5 opmerkingen:

kaatje zei

Leuk die mobiele update, klinkt als of het genieten is in Parijs..en dat was precies de bedoeling!

Nicolien zei

Leuk! Zo zijn we toch een heel klein beetje bij je. Veel plezier nog.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Ha Davy,

lekker veel afleiding heb je zo. druk druk druk daar in Parijs. een goede reis terug.
en zet dan snel maar een bakkie koffie thuis ;)

Toos

Unknown zei

Veel plezier nog! :)

Ik zei

Geniet nog van Parijs!