Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 juli 2009

Tegenzin



Blèh, bah, gadver, pffft. Ik wil niet, ik heb geen zin!
Mijn vrijwilligerswerk gaat me steeds meer tegenstaan omdat we een tekort hebben aan klusjesmannen en chauffeurs en dan komt er ook weer meer op MIJN schouders terecht... Komt bij dat de overkoepelende stichting nu alweer gebrek aan geld lijkt te hebben en de organisatie is ook weer niet dat je zegt een goed geoliede machine... Een zinvolle tijdsbesteding zal ik toch elders moeten vinden vrees ik :-/.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja wat kan ik zeggen vriend?
Probeer eens wat bij www.STOPhersentumoren.nl!
Je weet ons te vinden :-)

Klaske

Davy zei

Wat voor secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden bieden jullie? ;-)