Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 juli 2009

Regen



Het regende net zonnestralen toen ik naar rechts uit het raam keek: heerlijk! :-)

Gisteren in Tiel werd ik (blij) verrast door regen en na regen komt zonneschijn en soms zie je een regenboog!

Ik ben wat regenachtig van binnen de laatste dagen en af en toe komt er een waterdruppel of een klein buitje. Ook veel regen momenteel voor de Jackson familie...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb onze dochtertjes van 3 en 5 in de warme regenbui van vrijdag de tuin in gestuurd met een fles docuhecreme. Hilarisch en voor altijd in hun geheugen gegrift. Vreselijk gelachen!

Gr. Klaske