Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 juli 2009

Paris oui oui

Om de inwendige buien en tegenzin te doorbreken, heb ik gisteren/vannacht een tripje Parijs geboekt. Waarom? Omdat ik het waard ben! ;-) Het is een kleine tien jaar geleden dat ik met de Thalys heb gereisd en toen ging ik ook van Rotterdam naar Parijs, maar op Paris Nord stapten Nicolien en ik over op een andere trein naar Blois. Eind deze maand verblijf ik drie daagjes in Montmartre om de stad beter te leren kennen; ik heb al een keer bovenop de Eiffeltoren gestaan dus dat hoef ik niet zo nodig meer :-).Amélie Vandaag misschien Le fabuleux destin d'Amélie Poulain maar weer eens zien!

5 opmerkingen:

kaatje zei

veel plezier in Paris! wijntje, stokbroodje, schilderkunst...je gaat vast genieten!

Schoon Zussie zei

Ooooooooo heerlijk!!! En in Montmartre, ook mijn eerste keuze, wanneer gaat het gebeuren?
Wilde dit eigenlijk dit jaar ook nog doen, maar Dublin is ertussen gekomen, ook leuk :-)

Han en John van Nimwegen zei

Ahhhhhhh Peeffie via Amelie naar Parie, da's het betere werk en je bent het zeker waard!!!!!!1

Karin zei

Ik ben in 1993 in Parijs geweest. 10 dagen in een appartement,alleen ontbijt.En in die 10 dagen waarvan 2 dagen eurodisney,zo ongeveer alle bijzondere gebouwen ed gezien. Gekkenwerk natuurlijk.......

Veel plezier Davy en neem de tijd om alles rustig in je op te nemen!

Nicolien zei

Onze tijd in Frankrijk zal ik niet snel meer vergeten. Ik heb een heerlijke week gehad, ook als was het vermoeiend voor ons beide.

Veel plezier in Parijs, maar zie je voor die tijd nog.

Liefs Nicolien