Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 juli 2009

Avant le scan

Volgende week maandag een scan en ik merk dat ik het alweer op de heupen begin te krijgen * . Meestal zo rond een week van tevoren word ik onrustig en krijg ik steeds meer tegenzin om naar het ziekenhuis te gaan. Meestal krijg ik dezelfde dag nog de uitslag, maar volgende week heb ik 's maandags de MRI en word ik vrijdags gebeld. Dat is al een soort van compromis want ze wilden me eerst martelen door pas na twee weken een vervolgafspraak voor gesprekje met uitslag te maken en DAAR pas ik voor!

Blèh, gelukkig heb ik deze week de afleiding van drie daagjes Parijs (bewust zo gepland). Woensdagochtend vertrek ik en ik ben al een beetje mijn spullen aan het inpakken. Voor drie dagen heb je niet veel nodig maar ik heb een hekel aan alles op het laatste moment doen: ik ga graag goed voorbereid op pad. En ik ga veel foto's maken :-).

8 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Wat een shit Davy, dat je pas op vrijdag de uitslag krijgt. We weten uit ervaring hoe enerverend dat wachten is. Weet je ook waarom het deze keer zo lang duurt voordat je de uitslag krijgt?
In ieder geval hopen we dat je toch heel erg van Parijs zult genieten. Ga je alleen samen met Filip Kipling og gaan er nog meer mensen/dieren/dingen mee?

Davy zei

Het is zeker shit, Han en John, maar ik moet het er maar mee doen. Het heeft te maken met onderbezetting qua neurologen en de tijd van het jaar (bla bla).

Nee, alleen Filip gaat mee trouwens :-)

kaatje zei

zo K U T altijd dat wachten..probeer je gedachten een beetje te verzetten in Parijs en we duimen!

curieuzeneuzemosterdpot zei

wat een hel ..

ik hoop dat je genoeg afleiding vindt in parijs, davy!

alvast heel veel plezier!

dankjewel voor je lieve woorden!

SchoonZussie zei

Waardeloos dat wachten! Wel heeeeeeerlijk om ff naar Paris te gaan :-) En goed dat Filip mee gaat, laat Phil maar lekker weg blijven!! We gaan weer in de OEMMM-stand volgende week!

X

Karin zei

Veel plezier Davy,eerst dit en dan pas die scan,probeer die volgorde maar aan te houden in je koppie! .,lief koppie trouwens ;-)

Davy zei

Nee, lief kaartje van jou, Marianne en Nicolien, Karin! :-) XXX

Anoniem zei

Hallo Davy,
Ik ben weer terug van vakantie in Hekendorp, vlakbij de kinderen en kleinkinderen.Dus weer even tijd om je hersenspinsels te lezen.
Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in Paris.
Mijn MRI-scan is bijna 3 weken geleden gemaakt.Vroeger vond ik het erg, als ik op de uitslag moest wachten. Maar nu houd ik mezelf een beetje voor gek, [de neuroloog is op vakantie]zolang ik het niet weet, denk ik maar dat het niet gegroeid is.
Ik hoop voor jou dat het ook allemaal rustig is.
Truus