Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 juli 2009

Nee

Ik weet niets te bloggen dus ik begin er niet aan. Nee, écht niet!
Sjaak vrij, ik ben gemasseerd (niet door hem). Wij vandaag lui.
Zondag barbecue. Maandag 3 aug weer scan.
Beer is een Teddy Scare en heet Granger Evermore.

4 opmerkingen:

Ik zei

Ik hoop dat je genoten hebt van je luie dag!

Davy zei

Ja dankjewel, heerlijk, veel geslapen ook ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Betekenis van lui: traag, werkschuw, nalatig, vadsig, flauw.
Mwhah, daar vind ik niet bij wat jij bedoelt. Jij bedoelt lekker lui en dat is volgens mij gewoon eens helemaal aan je zelf denken en doen waar jij zin in hebt. Heerlijk toch!
Kun je je lekker voorbereiden op de inspanning van de barbecue. Dat is toch veel beweging met een bord vasthouden en je hand naar je mond bewegen etc. In ieder geval een fijn maal gewenst met een grote portie mooi weer.
En de groetjes aan Granger Evermore de Teddy Scare beer.
O ja, en ook de groetjes aan Sjaak LOL.

kaatje zei

barbeknoeise en verder lekker relaxen..uiteraard duimen we weer voor een goede scan uitslag

ps: bedankt voor je super lieve kaartje xxx