Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 juli 2009

Pig!

Toen ik me gisteren nog even ging afspoelen onder de douche voor het slapengaan, zag ik mezelf bloot in de spiegel en zoals Rob Geus zou zeggen: "DAAR werd ik NIET vrolijk van!".
Ik heb mezelf weer laten gaan wat snoepen en ander lekkers betreft onder het mom van: 'Ik ben een stress-eter, heb genoeg aan/in mijn hoofd en ik vind het niet de moeite waard om serieus te gaan lijnen want ik ga toch snel dood'. Nu toch maar vol aan de anorexia! Mijn doel is tachtig kilo, dat woog ik ook na de chemokuren.

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Hoeveel moet er dan af?

Davy zei

Het afvallen mag in ieder geval een onsje meer zijn :-)

Ik zei

Af en toe eens snoepen kan ook geen kwaad hoor... maar veel succes met afvallen!