Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 juli 2009

Hemelen

Pa en ma, waar zijn jullie nou?
Zijn jullie bij Anna en Emanuel, Angela en Piet

Brigitte, Ans, Reinder, Hans?

Alfred Hitchcock,
James Dean, Marilyn Monroe

Michael Jackson, Karl Malden, Molly Sugden misschien?

Wel een gezellige mix, dat zou ik wel eens willen zien :-).

7 opmerkingen:

Karin zei

Heel apart ja,dat wel, zou Michael Jackson ze de moonwalk aan het leren zijn? Niets voor mijn moeder....haha! Voor mij pa ook niet trouwens!

Nicolien zei

Wel een leuk idee ja, Ria aan de moonwalk..... Maar ik denk dat ze over ons waken ons beschermen. Jouw pa en ma en mijn ma.

Liefs Nicolien

Han en John van Nimwegen zei

doe ons een lol,
houd het hier nog een tijdje vol!

Davy zei

Ik weet in ieder geval 100% zeker dat jouw pa over je waakt, Nicolien :-)

Nicolien zei

Ja mijn pa ook;)..... of bedoelde je mijn ma?

Liefs Nicolien

Davy zei

Nee, ik bedoelde echt je pa :-)

Nicolien zei

Ja die waakt zeker over me en ik hoop dat hij dat nog heel lang mag doen.

Liefs Nicolien