Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 juli 2009

Hotel

Ik ben van Gare du Nord naar het hotel gelopen en ik heb net de inloggegevens gekregen om hier te kunnen bloggen :-) Wel fijn trouwens dat op mijn mobiel naast WIFI ook een GPS ontvanger zit! Op die manier hoef ik niet te klooien met kaarten en kan ik altijd zien waar ik ergens uithang.
Ik heb me al lekker afgespoeld en omgekleed en nu eens kijken wat ik ga doen/zien deze dagen.

Edit 20u45: weer terug op de hotelkamer na Montmartre te hebben verkend. Heel veel gelopen en geslenterd en daarom ga ik vanavond niet meer weg. Morgen supertoerist spelen in zo'n open bus: kan ik blijven zitten en toch mooie plaatjes schieten! Heb daarnet wel in een soort van Efteling boemeltreintje op wielen gezeten voor "Montmartre in 40 minuten". Morgen weer een dag en wat andere stukkies zien.
Het bed waar ik nu op lig is niet het beloofde tweepersoons in dito kamer maar een enkel in een eenpersoons kamer. Verder niets te klagen hoor! Ik heb een leuk kamertje op de 5e etage in het 18e arrondissement :-).

3 opmerkingen:

Karin zei

Geniet ze Davy,

Han en John van Nimwegen zei

Waar is de tijd van Paul Vlaanderen, die altijd op zoek was naar een telefooncel (wat is dat ook al weer???).
Dit is toch wel veel toffer, als alles tenminste werkt (pffffff),heb net weer alles hersteld, wat een zooi. Moet nu nog beveiligen. Ja ik weet het, moet wel meteen. Maar ja, zooooooo moe nu. Doe t morgen wel. Hé Davy, heel toffe tijd daro in Paris. Of zals ze hier zeggen:'t amusement.

Han en John van Nimwegen zei

we zien trouwens uit naar je foto's