Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 juli 2009

Juillet

Alweer warm en juli en autootje is ook alweer klaar. Het deel dat gerepareerd is blinkt en glimt in de zon en misschien moet linksachter ook maar eens aan de beurt komen, lol. Liever niet hoor en om nog zo'n parkeerongelukje te voorkomen laat ik dinsdag achteruit-rijd-sensoren inbouwen. ;-).

Pandaatje was wel leuk maar ik miste muziek, airco, elektrische ramen, cruise control, automaat, een lekkere stoel....bla bla....kortom ik ben blij dat Coltje terug is (wat went een mensch snel aan luxe en technische snufjes hè? :-)).

2 opmerkingen:

Edwin zei

Airco is nu wel het belangrijkste vind ik. Voordeel van schaderepararen is dat ze de auto van binnen en buiten helemaal schoonmaken. ;)

Han en John van Nimwegen zei

je auto is met schade altijd zo lekker herkenbaar. Die van ons is te herkennen aan krassen en deuken rechts en links. Ag ja, elluk nadeel hep zun voordeel.