Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 januari 2011

Karakter

Karakterveranderingen? IKKE?!!! Tja, moet je Sjaak vragen en dan zal hij beamen dat ik tóch anders ben geworden na mijn hersenletsel. Mijn goede en slechte kanten zijn wat meer geprononceerd vind ikzelf; in de praktijk wil dat zeggen: opvliegender, ongeduldiger, sneller geïrriteerd en sommige mensen vinden me hartelijker, spontaner en minder bedrukt. In ieder geval ben ik niet zoveel veranderd (hoop ik) als mijn vader indertijd na zijn hersenbloedingen: pa was helaas echt een compleet ander mens geworden.



ka·rak·ter het; o -s figuur, letterteken: Chinese ~s iems eigenschappen; aard, inborst: een openhartig ~ goede eigenschappen: die man heeft ~ het eigenaardige, typische

Geen opmerkingen: