Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 januari 2011

KOTS!


Gadver, HELEMAAL geen zin om weer met de chemopillen te beginnen. Ik heb ze vandaag gehaald and I feel like crying and running away. Schering-Plough is niet de enige fabrikant meer en dus heb ik nu de generieke Temozolomide gekregen van de apotheek (maar afwachten of ik dit keer meer of minder zal voelen van de 'nep-Temodal'). Letterlijk en figuurlijk KOTSpillen en het liefst spoelde ik ze door de plee (en daar gaat dan 1540 euro het riool in). Ik kots ff overal op grrrrrrr, maar daar heb ik ook pillen voor.

7 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

KOTS? Kop Op Tablettenslikkende Schat. Vreet die pillen en word beter!!!!!!!!!

Davy zei

Beter worden?! NAH, hooguit ietsje langer leven.

Han en John van Nimwegen zei

Amai, t gaat precies helemaal nie goe met je hè. Kunnen we je opbeuren of is dat op het moment helemaal onmogelijk? Eerst geloofde je al niet dat je 40 zou worden en nu geloof je dat je ietsje langer zult leven. Wie weet wordt het wel meer dan ietsje!
We houden van je. Dikke knuf van John en Han

Unknown zei

Lieve schat,
Denk je nu écht dat men hierboven zo'n rebel wil hebben???
Think again :p
Ooit heeft nog iemand dat geprobeerd, ik denk dat Mr Jordan er nog niet goed van is....
(voor wie niet kan volgen : de film "Heaven can wait")

en ja, ook voor jou kan de hemel wachten <3

Unknown zei

edit :

http://www.imdb.com/title/tt0077663/

(blijkbaar was er nog een oudere film die dezelfde titel heeft)

kaatje zei

Kom op peefie,kots phil maar uit. Sterkte met die rot kuur,maar jij gaat winnen!

Anoniem zei

Hé Davy, nou dat overgeven is dus een ko(t)stbare zaak... Ik kan me helemaal voorstellen hoe je figuurlijk kotst hiervan, hopelijk valt het letterlijk deze ronde een beetje mee met de misselijkheid.

X Taco