Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 januari 2011

Stoere Mandy

Ons nichtje Mandy zit sinds deze week in de VS omdat ze daar een jaar als au pair wil werken. Via de site waarbenjij.nu kunnen wij thuisblijvers haar doen en laten een beetje volgen. Ik ben hartstikke trots dat ze de stap heeft aangedurfd en ik geniet van de foto's en verslagen (en ben stiekem een klein beetje jaloers).
Mandy you ROCK and we LOVE you!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Zo zo, wat een grote M&M... is het dan toch zo dat alles groter is daar? =)

Geniet ervan meid, zulke kansen moet je grijpen wanneer ze er zijn, ze komen nooit meer terug.

Han en John van Nimwegen zei

Stiekem een beetje jaloers? Ik wist niet dat jou grote wens was om als au pair te gaan werken.
Big smile!

Davy zei

Hmmmm, ik had toen ik jong was in Londen moeten gaan wonen Inge, dat zit er nu ook niet meer in...

*negeert de big smile van de IOWA MOUSE* ;-)

Unknown zei

*bang zuchtje*
tja...m'n kleine meid... je mag er iig blijven logeren als je naar Londen gaat, zei ze.
(Laat ze voorlopig nog maar lekker 6 maandjes hier zitten)

Han en John van Nimwegen zei

nou ben ik helemaal verdrietig, wèèèèèèèhhhhhhhhhh

SchoonZussie zei

Hey leuk zeg, net even op haar "waarbenjijnu" gekeken en veel herkenbare plaatjes! Die M&M-store is SUPER trouwens, wij hebben onze ogen uitgekeken, echt heeeeeel erg leuk! En gelijk inspiratie opgedaan :o)
Voor Mandy: Geniet ervan en veel plezier en leuke ervaringen!

Unknown zei

Ook net even gaan kijken. Was effe zoeken maar heb de juiste Mandy gevonden.
Die M&M store is idd heel erg leuk, ik hou wel van gesorteerde kleurtjes =)