Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 januari 2011

Thanxxx

Lieve vrienden, familie en geïnteresseerden: ik wil jullie bedanken voor alle ontvangen belangstelling in de vorm van kaartjes, blogreacties, SMSjes, mailtjes, belletjes et cetera om Sjaak en mij een hart onder de riem te steken. Kaarsjes worden gebrand, Lourdeswater aangesleept, kadootjes geschonken en dat vind ik allemaal zo enorm lief!

Vandaag zijn we bij de oncoloog geweest en zodra ik de pillen in huis heb begint de dag erop mijn eerste nieuwe chemokuur van 5 dagen 400mg Temozolomide.

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Wat heerlijk dat je zo veel lieve reacties krijgt. Het is nu dus wetenschappelijk bewezen: ge zijt nun toffe!

Unknown zei

We proberen ook allemaal ons hoofd erbij te houden : Lourdeswater aansteken was erg moeilijk en kaarsjes aanslepen gaf zo'n zooi op de baan...
en ik sluit me aan bij Han : nun heeeeluh toffe!

Anoniem zei

(Y)