Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 januari 2011

We meet again


Het kan eigenlijk niet dat jij en ik als jochies elkaar kenden pa, maar in Photoshop-land is alles mogelijk. Heb je het al gehoord pa: die klotetumor is terug en ik heb helemaal geen zin om weer die verrekte chemocapsules te slikken maar het schijnt te moeten als ik nog wat langer wil leven. Hoe is het nu met jou?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zover is het nog niet.
Bovendien, hij waakt nu al over je

Anita zei

Mooi geshopt, maar Theo kan nog wel ff wachten! Hij is er niet alleen en redt het nog wel een heleboel jaren hoor. Ik moet altijd aan mijn opa denken bij dit liedje, was zijn lievelingsliedje. Helemaal fan van Vera Lynn, gelukkig hebben we hem voor een van zijn laatste verjaardagen, als familie nog naar een concert van haar kunnen laten gaan. Voelt zo goed!

Lfs