Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 januari 2011

Two to go

Gisteravond moest ik voor het eerst sinds vrijdag overgeven; een beetje want ik krijg niet veel binnen met mijn beperkte eetlust (en da's eigenlijk niets voor mij). Gelukkig kon ik gisterochtend de laatste capsules chemische rommel van deze kuur binnenhouden. De vijf dagen temozolomide zitten er dus op en nu krijgt mijn lijf ruim drie weken de gelegenheid om ervan te herstellen. HEERLIJK! Effe rieleksen voor de volgende twee ronden.
"The most important thing in illness is never to lose heart."  ~Nikolai Lenin
'Some days there won't be a song in your heart.  Sing anyway.'  ~Emory Austin


1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Heel toffe 3 weken Peef! Geniet er met volle teugen van.