Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 maart 2009

Toch maar niet

Sjaak en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we ons lekkerder in ons vel voelen zitten ZONDER extra Omega-3 :-D. We voelen ons met de visoliecapsules soms enorm onrustig en hebben besloten de pillen de pillen te laten. Ik schreef al aan schoon zussie: 'Ik geloof dat Omega-3 niet goed samen gaat met rare homohersens, LOL.' Ik schrijf mijn weigerende linkerhand dan ook toe aan die zooi ;-). Ondanks goed bedoelde adviezen van bloglezers vervroeg ik mijn MRI scan ook niet: geen zin in paniekvoetbal!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mmm,ik wilde je net vragen of jij (jullie) ook last hebben van snoeptrek. Begin te denken dat het aan die capsules ligt.... :(

Davy zei

Tja, op lesbohersenen hadden wij ze dan weer niet getest :-D ;-). Blijf jij ze slikken Karin? Trouwens, ik heb net als je vriendin ALTIJD snoeptrek, LOL.

Anoniem zei

Ach homo of lesbo hersenen,is toch één pot uh nat.............
Tip van vriendinnetje is om eens een week te stoppen,kijken of de vreetbuien overgaan! ;-)

Anoniem zei

Hey lieve Deef,

Ik was weer even niet op je blogje geweest. Mijn homohersentjes hebben geen last van de omega 3, maar als jullie het idee hebben van wel dan snap ik dat je kijkt wat stoppen doet. Is je hand nog steeds af en toe weigerachtig of is dat nu weer over? Ik zou het zeker wel zeggen bij je volgende scan. Verder, wat een leuke recensie schreef je over ons culturele uitstapje! :-)

dikke kus, Taco