Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 maart 2009

Spring Interrupted

Blèh, was ik al helemaal klaar voor de lente, zitten we opgescheept met staart-roerend flutweer. Mijn hoofd lijkt er ook door van slag: ik droom veel, heb geen fut en ben ook niet helemaal in m'n hum. Nou ja, ik moet niet zeuren als een echte Hollander maar kan beter mijn zegeningen tellen.

"Reflect upon your blessings, of which every man has plenty, not on your past misfortunes, of which all men have some." Charles Dickens

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vertel mij wat Davy,dromen dromen dromen en vroeg wakker. En dan weet je niet meer wat je gedroomd hebt! niet uitgerust wakker. En dan gaat in het weekend de klok ook nog eens vooruit! :(

Han en John van Nimwegen zei

Charles is ever so right, so cheer up lad!

Anoniem zei

zelfs deze liefhebster van regen vind het nu weer wel genoeg, een standje minder mag..