Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 maart 2009

DVD

Zo, mijn werkweek zit er weer op. Met een leuke afsluiter vandaag: meneer van W. zocht een DVD-speler voor z'n vrouw die veel TV kijkt sinds haar herseninfarcten; kan ze ook eens wat anders zien. Hij is zelf helemaal niet thuis in de wereld van electronica en wilde een niet te dure of ingewikkelde. Nou, Peef heeft deze Toshiba voor 'm uitgezocht en daarnet aangesloten en uitgelegd: Heel veel plezier ermee!

DVD= Delightfully Versatile Davy LOL
Mijn schedel boxset kwam van de week ook binnen. COOL :-).

Geen opmerkingen: