Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 maart 2009

Kijktip: Taarten van Abel

Elke zondagochtend op Nederland 3 is een van de leukste kinder-/familieprogramma's op de buis en dat zeg ik niet alleen als jongste van een banketbakker ;-). Siemon de Jong die in Amsterdam aan de Ferdinand Bolstraat de patisserie "De taart van mijn tante" runt, maakt als 'Abel' met kinderen een taart op maat voor een bijzonder iemand zoals een vriendje of een familielid. Naast de taart zijn vooral de open gesprekken erg bijzonder.

2 opmerkingen:

kaatje zei

ook hier een graag gezien programma, niet enkel de kids kijken ook ik laat graag even de boel de boel om even mee te kijken.

Anoniem zei

http://www.herhaling.nl/Taarten-van-Abel/264/
Hier zijn alle afleveringen te zien!