Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 maart 2009

Dies Irae

Ik heb op mijn laptop deze schitterende straattekening als wallpaper:

Dies Irae staat erbij en laat Paul Witteman dat nou ook net zeggen op Holland Doc :-). Wie is er bang voor de Dag des Oordeels, het einde der dagen? De Dag des oordeels is een mythisch begrip voor een dag die in zowel Joodse, Christelijke als Islamitische religieuze boeken wordt genoemd als de dag waarop over alle mensen een oordeel geveld zal worden door God. *

Euh, ik vind het eigenlijk gewoon een hele mooie tekening ;-).

O enne: fijne verjaardag tante To, zwager Wim en Sjaaks collega Jaap! \O/

Geen opmerkingen: