Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 maart 2009

Het stoutste jongetje van de klas

De blogtitel is een suggestie van Matthijs van Nieuwkerk in "De Wereld Draait Door" van daarnet voor Jaap Jongbloed die sprak over zijn programma 'Het Mooiste Meisje van de klas'. Ik heb dat laatste programma nooit gezien maar bij van Nieuwkerks idee moet ik denken wie bij ons het stoutste jongetje van de klas was. Hmmm, Alex denk ik... of toch Jeroen? Ik kan natuurlijk ook Hans nomineren want dat vond ik persoonlijk een vreselijk stuk vreten, lol. Maar het hoeven niet eens de luidruchtige en vervelende jongens te zijn, want stille wateren hebben vaak hele diepe gronden zoals dat Duitse joch Tim Kretschmer in Winnenden... en dan geef ik toch de voorkeur aan een etterbak. Zou Tim vaak gepest zijn toen hij nog op die school zat en wat staat mij nog te wachten tijdens de reünie in mei?!
Stoute Tim...STOUTE STOUTE Tim...

1 opmerking:

Anoniem zei

Tim moest vooral de meisjes hebben..... :s