Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 maart 2009

KRO Memories

Beste H.,

Ik was begin jaren '90 he-le-maal WEG van jou! Dat heb je waarschijnlijk niet eens gemerkt maar jij was gedurende een hele poos mijn favoriete
dagdroom. Na mijn jarenlange crush op P. verlangde ik stiekem en van een afstandje meer en meer naar jouw Brabantse lijf, terwijl ik amper een woord kon uitbrengen wanneer je dichtbij me was. Ik kan me niet voorstellen dat wij een toekomst hadden en gelukkig geweest zouden zijn maar ik wilde je dit toch even laten weten. Oude liefde roest niet en zo.

Groetjes, D.

1 opmerking:

Anoniem zei

whaha die was in dezelfde trant als de reactie op m'n log ;-) Die vraag ga ik niet beantwoorden peefie, ik weet dat het onderwerp van gesprek meeleest!