Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 maart 2009

Accepteer elkaar zoals je bent

Tussen iedereen zit een verschil
Misschien draag je een bril
Misschien ben je anders dan anderen
Maar dan hoef je helemaal niet te veranderen
Iedereen is wie hij of zij zijn wil
Misschien ben je druk of heel stil
Accepteer jezelf zoals je bent
Iedereen heeft een ander talent
Accepteer elkaar zoals je bent
Over een tijdje ben je dan niets anders meer gewend
Iedereen is gelijk, en heeft evenveel te zeggen.
Ooit zul je je er bij neer moeten leggen.

edit Peef 21u23: Sjaak, wat heb jij gesnoven?! :-D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, mooi!!

X

Davy zei

Ja Anita, sinds we zaterdag zijn nieuwe auto hebben gehaald, is 'ie helemaal van slag ;-)

Anoniem zei

erg mooi sjaak, ik kan me er erg in vinden.
groet Quirine