Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 juni 2008

Tumor talk

Trouwens, Yves Saint Laurent had een hersentumor, net als Edward Kennedy...

'De Amerikaanse senator Edward Kennedy onderging afgelopen maandag een operatie waarbij zoveel mogelijk weefsel van een kwaadaardige hersentumor werd verwijderd. De 76-jarige Democraat wordt vervolgens behandeld met een combinatie van chemotherapie en bestraling.' *

CNN bericht: 'The operation to remove a malignant tumor from Sen. Edward Kennedy's brain was successful, and the Democrat should suffer no permanent damage from the procedure, his surgeon reported Monday.' 'Sen. Edward Kennedy enjoyed "a restful night's sleep" and was walking hospital hallways Tuesday, one day after undergoing an aggressive brain surgery aimed at slicing away at a cancerous tumor to give chemotherapy and radiation treatments a chance to work.' "Kennedy was diagnosed with a malignant glioma in the left parietal lobe of his brain after suffering a seizure May 17 at his home in Hyannis Port, Massachusetts."

Ik bevind me in goed gezelschap zullen we maar zeggen... :-/

1 opmerking:

Anoniem zei

Zouden die dingen veroorzaakt worden door slimme ideeën?
Fijn weekend peefie, enne niet te hard nadenken he;-)