Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 juni 2008

Staak de staar

Schoonmoe d'r linkeroog is vanmiddag aan de beurt voor een nieuwe lens. Ik was laatst met 'r meegegaan naar de oogarts en toen bleek dat ze toch wel erg weinig ziet met dat oog, nog maar zo'n 30%. Met het andere oog 80% en die 'hoeft voorlopig nog niet'. Ook dit keer ga ik weer mee met Mientje :-).
Vorige week heb ik een echtpaar gereden waarvan de man ook een staaroperatie moest ondergaan. Ben de volgende dag nog met hen op controle geweest ook. Gisteravond is hij met spoed opgenomen met voor mij onbekende oorzaak en hij ligt nu op intensive care. Het een zal wel niet met het andere te maken hebben en het is een ander ziekenhuis, maar ik zeg toch maar niks tegen schoonma ;-). Zijn vrouw gaat vanmiddag naar hem toe met een van onze chauffeurs.

update 17u26 De man bleek een gaatje in zijn maag te hebben maar ligt nu alweer op zaal gelukkig. De oog-ingreep van schoonmoe liep al met al uit door slechte planning van het ziekenhuis maar de ingreep zelf is hartstikke goed gegaan; morgen controle.

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes voor Schoon Moeder!

Groetjes vanuit een, eindelijk heerlijk zonnig Z-VL!