Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 juni 2008

Boze droom?

12 Juni 2006, zomaar een dag. Vandaag precies twee jaar geleden dat ik te horen kreeg dat op de MRI scans een hersentumor zichtbaar was. Vanaf die dag ken ik het woord astrocytoom.

Astrocytoom toegevoegd aan mijn idioom
Was het allemaal geen boze droom?
Anaplastisch was die van mij
Dat maakt een mensch niet blij
maar gelukkig stond Sjakie aan mijn zij!

ASTROCYTOMA
Five Year Survival

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja liep er gisteren ook al aan te denken, niet te geloven en toch is het zo...
Ondanks alles vliegt de tijd, het lijkt nog niet zo lang geleden.
Als dit een boze droom is dan willen we nu de wekker horen!
Enne... Sjaak is een superschoonzus ;-)

X

Anoniem zei

2 jaar alweer. en ik hoop over 18 jaar te kunnen schrijven 20 jaar alweer
Stiefmoe

Anoniem zei

Dromen zijn bedrog, maar dit niet. Twee jaar al weer verstreken... Sjaak is een kanjer!

Kus van Sus xx

Anoniem zei

2 jaar alweer...maar snel wakker worden, enne die statestieken zijn er om te bewijzen dat peefie er zich niet aan houdt natuurlijk he..

Google-Girl zei

Voor sommigen zomaar een dag...
Voor jou een wereld van verschil.

Ik schaar jou bij deze tot de medische wonderen. Gewoon omdat ik dat WIL.

xXx
CC

Anoniem zei

Ja joh ik weet het ook nog goed.
En natuurlijk heb je weinig aan statistieken. Het gaat niet om het percentage dat wel of geen klachten krijgt, het gaat om jou. Logisch dat je denkt het gaat al weer twee jaar goed, dat heb ik ook gedacht... Maar ik ben wel blij elke dag dat het goed gaat. Dat je een kanjer aan je zij hebt en leuke dingen doet. Laat Phil, of hoe je dat gat in je kop ook noemt, dus nog maar heel lang rustig blijven. Fingers crossed.