Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 juni 2008

Schade Deutschland




Alles ist vorbei... :-) Sjaak en ik zijn gisteren gaan shoppen op de gezellige roze koopzondag in Tiel en goed dat ik mijn cap uit Berlijn niet heb opgezet (je zou toch maar door een fanatieke voetbalmalloot worden uitgescholden of erger...). Mijn husband is in elk geval blij dat de Oosterburen het EK niet hebben gewonnen :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik sluit me aan bij Sjaak! ;-)

Anoniem zei

Ik dacht het al ...maar nu weet ik het zeker... sjakie is een slimme vent ;-)

groetjes vanuit Kloosterzande

Google-Girl zei

Wij zijn ook blij, anders hadden we het onze hele vakantie moeten horen... pfff!