Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 juni 2008

Scoop

LET OP: belangrijke volksgezondheid mededeling!

Schokkend nieuws! Bij nadere beschouwing en na grondig onderzoek blijken Sonja Bakker en Marlies Dekkers een en dezelfde persoon te zijn! Het Bakker-personage zorgt ervoor dat zoveel mogelijk mensen onder haar invloed komen en door haar instructies passen in de lingerie/het ondergoed van de Dekkers-kant!! WEES GEWAARSCHUWD en pas op voor deze uiterst boosaardige Bakkers-Dekker-constructie!!!


"Bolletje maakte in een commercial gebruik van Sonja, bakker bij Bolletje. De Almelose fabrikant lichtte Sonja Bakker niet over het spotje in, maar hoopte dat zij er 'de humor van in zou zien'.; NIET DUS, Sonja Bakker: Bolletje misbruikt mijn naam"
Take THIS you bitch! :-D

1 opmerking:

Anoniem zei

Moest ook gelijk aan die Bolletje reclame denken (die irriteert me ook om andere redenen maar goed).

Wel grappig dat ze Dick, advocaat 't laten rectificeren.

Groetjes,
Ed