'De Consumentenbond heeft binnen een dag meer dan 2.500 klachten gekregen over kabelbedrijf Ziggo. Die nieuwe onderneming ontstond door de fusie van de kabelbedrijven Casema, AtHome en Multikabel.
De Consumentenbond heeft het speciale meldpunt gisteren geopend om te kunnen inventariseren welke klachten er zijn en hoe groot de problemen zijn. Volgens de bond is het aantal van 2.500 klachten uitzonderlijk groot voor zo'n korte periode. Bijna 7 op de 10 mensen klagen over de internetverbinding. Ook de extreem lange wachttijden bij de telefonische helpdesk is reden tot klagen.'
Hier vanochtend ook geen internetverbinding, maar na stroomkabel van modem te hebben losgekoppeld en poosje eraf te laten, kunnen we nu weer surfen en bloggen. Bellen via Ziggo echter (nog) niet.
2 opmerkingen:
De reclame is al vreemd genoeg! Hoop dat de problemen snel opgelost zijn,maar eerlijk gezegd denk ik dat het nog wel even gaat duren......sterkte ermee!
hier geen problemen gehad met het overgaan naar Ziggo (zoekt hout om op te kloppen)
Een reactie posten