Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 juni 2008

STAAK de staking


'Het informele overleg dat maandag zou plaatsvinden tussen werkgevers en vakbonden in het streekvervoer is afgeblazen. Dat komt omdat het is uitgelekt naar de media, laat een woordvoerder van FNV Bondgenoten weten. "Hierdoor zouden de verwachtingen te hoog zijn, terwijl we nog geen resultaat verwachten." ' *

Kijk vooral het filmpje van buschauffeur Niels op de site van FNV Bondgenoten. Ik heb OOK een privéleven beste Niels, maar door de stakingen bij het streekvervoer heeft de SWOW Hulpdienst het beredruk en kunnen onder andere WIJ als vrijwillige chauffeurs de mensen vervoeren die anders door jullie in de kou staan ondanks het huidige warme weer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik verbaas me nog steeds dat ze - gerechtvaardigd of niet qua arbeidsvoorwaarden - alles en iedereen de dupe laten worden.
Waarom vervoeren ze iedereen niet GRATIS? Dan pakken ze de werkgevers, in de knip, waar t t meeste pijn doet! Duperen ze de consument niet.
Hulde aan de vrijwilligers maar weer!

Kus van Sus xx

Anoniem zei

Rijd m'n ex ook al een week naar d'r werk. Niet goed voor 't milieu en bovendien kost 't me anderhalf uur extra per dag. Maar ja, je laat de mensen niet in de kou staan. Nog een geluk dat ik de benzine niet zelf hoef te betalen.

Anoniem zei

Las bijna even "Sjaak de staking"... :-)

Anoniem zei

Hihi,dat las ik ook,staak de staking! Maar ze moeten weer gaan rijden hoor,ik heb Vrijdag een afspraak in 't ziekenhuis en moet waarschijnlijk een beroep doen op de "graag gedaan"alhier!

Greetz, Karin

Anoniem zei

Staak de Sjaking, Sjaak de Staking. Misschien wel een goed idee, dat laatste! Sjaak als oplosser vh gebeuren!!! :-)
Dus, schone broer, ga je Sjake gang! :-)

Kus van Sus xx

Anoniem zei

waardeloos dat gestaak steeds..en koud of warm buiten,pas een beetje op jezelf he privéchauffeur!