Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 maart 2011

Regionaal leed


NU.nl / RTVU.nl :
"De automobiliste die maandag werd doodgereden op een onbewaakte spoorwegovergang bij Overberg/Woudenberg werd verrast door een tweede trein.
De 20-jarige vrouw uit Leersum woonde aan de Groep, vlakbij de overgang. Ze wachtte op de trein van Utrecht naar Arnhem en toen deze voorbij was, stak ze de spoorbaan over. Daarbij zag ze waarschijnlijk de trein uit de andere richting niet aankomen. Een zware aanrijding was het gevolg. De vrouw is daarbij uit de auto geslingerd en ter plaatse overleden. De vrouw zat alleen in de auto. Haar auto vloog in brand en is door de brandweer geblust."

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Sommige mensen verwachten niet dat ze niet ouder dan 20 zullen worden en andere mensen verwachten niet dat ze ouder dan 40 worden. Het leven is onvoorspelbaar.

Unknown zei

Ik hoorde het vandaag op't NLse radionieuws... Op zulke momenten is mijn eerste gevoel boosheid. Enorme boosheid... "stomme trien! kon je echt niet 1 seconde langer wachten en beide kanten checken op aankomende treinen???".
Daarna vooral medelijden met de achterblijvers.
ik kan er echt zo boos om worden. Ook vandaag nog, ik kwam van Oudemolen (bij Tynaarlo), reed richting oprit van A28 om naar Zwartsluis te rijden maar die overweg - een kleintje - gaat heel dikwijls open na een trein en meteen weer dicht voor een tweede van de andere kant.
Slagbomen waren nog dicht en 2 jongens op fiets reden al door het rode licht... stom stom stom...

Davy zei

Haastige spoed is zelden goed en soms zelfs fataal...