Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 maart 2011

Kuur 3, dag 5

Net met moeite de laatste capsules doorgeslikt. Ik heb geen zin in nóg een kuur en nu moet de boel maar rustig zijn daarboven, potverdorie nog eens aan toe zeg! In totaal sinds 2006 negen keer gekuurd en tijdens bestraling ook nog een lage dosis moeten slikken en ik vind het nu eigenlijk wel genoeg!!

3 opmerkingen:

xxx kaatje zei

Laten we hopen dat Phil zijn koffers gepakt heeft en wegblijft nu. Mooi die beelden/gezichten trouwens!

Anoniem zei

Lieve Davy,
Ik hoop met jou mee, dat het nog JAREN goed gaat met jou !
xx Truus.

Han en John van Nimwegen zei

En als het nodig is doe je nóg een kuur Davy (zei zij streng omdat het voor zijn bestwil is). Phil moet weg en jij moet nog heel lang blijven leven!