Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 maart 2011

Hoop doet leven?

Nou, in ieder geval hoop ik dat ik nog wat langer mag leven maar misschien wil ik wel te veel. Ik maak me nu vooral zorgen om de extra schade in mijn bol. Sjaak loopt/zit wel eens te mopperen dat ik zo ongeduldig en driftig ben en ik denk dan "Ja DÚH, zwart gat in kop, weet je nog wel?" maar het moet natuurlijk niet de spuigaten gaan uitlopen! En zoals schoonmoe wel eens tegen wijlen haar man heeft gezegd: "Als je denkt dat je het bij een ander beter hebt dan ga je maar, ik hou je niet tegen!" en ik zal mijn echtgenoot ook niet tegenhouden mocht het te erg worden. Dat zou heel erg egoïstisch zijn.

~ All human wisdom is summed up in two words - wait and hope. ~ Alexandre Dumas


~ We must accept finite disappointment, but we must never lose infinite hope. ~ Dr. Martin Luther King Jr

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Davy,

Jij weet denk nog wel waarom ik jou iets van 11 jaar terug Nice ben gaan noemen. je kon toen ook al opstandig zijn en vooral goed terug schelden. maar in feite
ben jij gewoon NICE

Davy zei

Dit opgewonden standje is als een blaffende hond die niet bijt ;-)