Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 maart 2011

Groen licht

Bloed was goed en de pillen zijn besteld: vrijdag gaan we weer 'kuren'. Blèh, geen zin in maar wat dan? Neu, laat ik maar m'n verstand op 0,0 zetten en braaf de gifcapsules slikken. Gaan we erna wel weer leven.

5 opmerkingen:

Marianne zei

Weer, heel veel sterkte ... Je moet wel sterk zijn dit goed door te komen,elke keer weer. Bewonder je! Je zus, Marianne

Anoniem zei

Lieve Davy,
Volhouden hè!
Ik heb nu 20 % van de bestraling gehad. Vandaag voel ik me voor het eerst een beetje moe. Hopelijk is het alleen vandaag zo.
Liefs en een knuffel van Truus.

Anoniem zei

ha Peefie, slik die rotzooi en dan moet het maar weer genoeg zijn.
ik ga maar de komende dagen een kaarsje opsteken. sla je erdoorheen met Sjaak

liefs
stiefmoe

Nathalie zei

Die speel ik op de piano. Zo mooi. Wat voor chemo slik je ook alweer? Ik doe Lomustine. Ontzettend fijn dat de tumor kleiner is geworden, weg ermee!!!!
Nathalie

Davy zei

Hoi Nathalie,

De vierde kuur van dit jaar met Temozolomide capsules zit er inmiddels op.

Groetjes!