Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 maart 2011

RaRa


Basic Instinct (1992) ; regie Paul Verhoeven
Ik heb Basic Instinct in het Midi theater in Tilburg gezien (later het omstreden "Adje theater" ). Ik was met Maciëlle en Ingrid en vooral samen met Ingrid ging ik regelmatig naar de film (The Witches, Pretty Woman, ....). Vooraf vaak een bezoek aan de Burger King :-). Na onze studietijd in Tilburg zijn we eigenlijk het contact verloren, ook omdat zij in Aberdeen ging wonen met haar vriend (later haar echtgenoot en nog later haar ex). Toen ik in 2006 na het nieuws van onheil in m'n kop via Google op zoek ging naar Ingrid bleek dat ze in 2004 op 33-jarige leeftijd was overleden aan melanoomkanker :-((( Ik ben met Maciëlle haar ouders gaan opzoeken in Eindhoven. De film blijft een van mijn favorieten.

3 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Is het iets van Basic Instinct ofzo? Ik dacht eigenlijk eerst aan die film waarbij een vrouw ontsnapt aan haar controlezieke man die alles rechtzet en hangt enzo en haar dan toch vind in haar strandhuis........ Maarja ik ben zo slecht in titels en met deze info kan mijn wederhelft er verder ook geen brood van bakken LOL hahaha :o) Dus ik wacht maar af wat het gaat worden......

Doei! X

Davy zei

Nee, het is niet iets van Basic Instinct, het IS Basic Instinct :-)

SchoonZussie zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het ik heb gewonnen!!!!!!!!!!!! :o)