Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 maart 2011

Chemo Brain

Zo, net nog even gekke geluidjes op de bank gemaakt want je wordt wel lui van de cheeemoooo. Nou ja, als je slaapt heb je er geen last van en gelukkig heb ik wel drie soorten pillen tegen misselijkheid. Nog tot en met dinsdag dagelijks drie capsules slikken en dan maar hopen dat het wat gedaan heeft.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ahaaaaaaaaa, zo zie Phil er dus uit...

Davy zei

Ja, ik denk dat je hem anders had voorgesteld hè?
;-)

Han en John van Nimwegen zei

Phil kijkt iig bang, zó hoort het.

Anoniem zei

phil vlucht zeker

stiefmoe