Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 december 2009

Wernard

Dinsdagavond is, in bijzijn van zijn vrouw en kinderen, de Wijkse regisseur en producent Wernard Zilver overleden aan de gevolgen van een hersentumor. * Naast Romy en ik nog een Wijkenaar die te maken kreeg met een hersentumor...wie nog meer??
Dag Wernard

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Dag Wernard, hopelijk heb je het nu heel erg goed.
Sterkte voor jou Peef!

Nico faaij zei

Pijnlijk te horen dat er weer iemand de ongelijke strijd tegen hersentumoren verloren heeft.

Ja, jullie hebben nog veel meer wijkenaren met een hersentumor. Logisch want 1 op de 200 mensen krijgt in zijn leven te maken met een hersentumor. Ik zal je nog een naam van een bekende dorpsgenoot geven die onlangs de diangnose kreeg en ook al aan een hersentumor geopereerd is. Hij heet
Jelle Bode en was vroeger bijna dagelijks op de nederlanse radio's te horen toen hij de verkeersberichten vanuit het KLPD in Driebergen doorgaf.

Hersentumoren is nu al de grootste kankerkiller onder kinderen en jong volwassenen. Het wordt echt de hoogste tijd dat we onderzoek naar een genezingspercentage voor deze zwaar achter gebleven kankervorm massaal gaan steunen. Steun daarom ook Het fonds voor primaire hersentumoren onderzoek, Stichting www.STOPhersentumoren.nl !!!

Anita zei

Afschuwelijk....