Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 december 2009

Drie jaar


Vandaag drie jaar geleden besloot je lichaam dat het genoeg was, dat het te beschadigd was om nog door te kunnen gaan. Op het definitieve moment van opgeven was ik er niet, maar ik heb een nacht bij je mogen waken, je mogen bekijken, je een beetje mogen verzorgen. Drie jaar alweer, drie jaar en ruim drie weken na de dood van je man.

4 opmerkingen:

Anita zei

Ja............. moet er veel aan denken.......

X

Anoniem zei

Heel veel sterkte!!!

Het is vooral de manier waarop die het heel triest maakt...

liefs Chantal xx

Karin zei

Knuf xx

Anoniem zei

Megaknuf van mij....

XXX

Nicolien