Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 december 2009

Lig eens stil


Lig eens stiiiil, lig eens stiiiil
Anders gaat die scan niet goed, meer contraststof in m'n bloed
En maar wachten, omdat het moeeeet
Dokter, geef mij nu de uitslag, zeg me dat ik niet voor niets lag
Is het puinhoop of toch weer goeeeeeeed?
Is de tumor weer terug, zit het nu soms in mijn rug?
Krijg ik lekkers, ik ben toch zoeeeeet?
Lig eens stiiiil, lig eens stiiiil , lig eens stiiiil
Lig eens stiiiiihiiiiiiiiil
Oh ja: En ik droom de laatste tijd wel heel erg veeeel ;-)

5 opmerkingen:

DobbelJoos zei

Je droomt.
Je droomt veel.
Allerliefste Peef, als je droomt van Mien Dobbelsteen, dan kunnen het alleen maar nachtmerries zijn.
(nondomme, ik hoor haar stem nu echoeen in mijn hoofd TE LAAT)

Karin zei

Krijg je dinsdag gelijk de uitslag davy of moet je weer een aantal dagen ijsberen?

xx

Davy zei

Dinsdag om 13u30 gesprekje met de neurologe, Karin!

Google-Girl zei

Peefieschat, wat gebeurt er toch veel in een maand hé. Hier ook hoor. Dus vandaag weer even bijgelezen op je blog.
En zie dat het ´weer zover was´... fingers-toes-everything crossed!!

XXX
Chanti

Karin zei

Oké Davy,zet 'm op! (slaat ook nergens op,ik weet het,want je hebt natuurlijk nergens invloed op,al ga je in dat ding op je hoofd staan ;-) )